Najlepsze świąteczne reklamy 2018

    Święta to niewątpliwe magiczny czas. W branży reklamowej, to także okres bogaty w świetne kampanie i spoty.
    Coraz częściej marki oczarowują nas świątecznymi kreacjami, które potrafią poruszyć, rozśmieszyć, skłonić do refleksji, czy nawet wycisnąć łzy.

    Jak tworzyć angażujący content?

    Niektórym osobom może się wydawać, że stworzenie ciekawego, nieszablonowego tekstu, który skutecznie przyciągnie czytelnika to bułka z masłem. Niestety rzeczywistość nie jest tak kolorowa na jaką wygląda. Jak stworzyć artykuł, który spełni oczekiwania klienta, będzie skutecznie budował wizerunek, zawierał oryginalne, niekonwencjonalne treści, ale jednocześnie będzie zgodny z wszelkimi wytycznymi SEO? Poniżej znajduje się kilka rad, które mogą ułatwić to zadanie.

    Słowniczek marketera, czyli jak zrozumieć branżowy żargon cz.1

    Marketing internetowy to dynamicznie rozwijające się zjawisko – nieustannie powstają nowe narzędzia, możliwości technologiczne. Istnieje mnóstwo branżowych wyrażeń, które nie do końca są jasne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w marketingu. Na szczęście można łatwo temu zaradzić – w tym wpisie przedstawiamy najpopularniejsze definicję na literę A!

    Ile jesteś w stanie zrobić przez 60 sekund?

    Ile jesteś w stanie zrobić przez 60 sekund? Napisać wiadomość, przygotować herbatę? Taki odcinek czasu offline nie robi wrażenia, ale w Internecie 60 sekund to miliony danych przesłanych przez użytkowników na całym świecie. Sprawdźmy co dokładnie dzieje się w sieci, w trakcie zaledwie jednej minuty i dlaczego, tak ważne jest, aby uwzględnić media społecznościowe w swojej strategii marketingowej.

    Jak tworzyć ładne Instastory?

    Dobrze wiemy, że 5 minut Snapchata minęło już jakiś czas temu, a swój złoty wiek przechodzi nic innego jak InstaStories. Pamiętajcie, że wcale nie trzeba być wpływowym influancerem, żeby kolekcjonować i zapisywać piękne momenty. Krótko opiszę Wam, jak robię to ja, co uważam w Instastory za najfajniejsze oraz jakie narzędzia pomagają mi w tworzeniu atrakcyjnych stories.

    5 zbiorów okładek albumów, które inspirują

    Stworzenie odpowiedniego opakowania dla płyty jest trudnym zadaniem. Okładka nie tylko powinna odpowiadać samemu wykonawcy i muzyce, którą tworzy, ale przy tym często interpretować ją, opowiadać coś, idealnie wpasować się w klimat artysty, być spójna z pozostałymi projektami, a przede wszystkim – być oryginalna i skupiać na siebie uwagę.

    Co to jest konwersja i co zrobić, żeby ją zwiększyć?

    Współczynnik konwersji ma bardzo duże znaczenie w działaniach prowadzonych przez markę. Powinniśmy go monitorować na bieżąco oraz poddawać ciągłej optymalizacji.

    Działania te w dużym stopniu mogą przełożyć się na sprzedaż. Wiedza na temat optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie.