Blog

Social commerce – poznaj przepis na udaną sprzedaż w mediach społecznościowych

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie informacje bombardują nas zewsząd, zdobycie uwagi potencjalnych uczniów i ich rodziców to prawdziwe wyzwanie dla placówek edukacyjnych.

Autor

Paulina

Tajniki dobrej reklamy dla branży edukacyjnej – odkryj potencjał skutecznej promocji.

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie informacje bombardują nas zewsząd, zdobycie uwagi potencjalnych uczniów i ich rodziców to prawdziwe wyzwanie dla placówek edukacyjnych.

Autor

Paulina

Autentyczność w sieci – ważny trend marketingowy 2022 czy chwilowa moda na bycie szczerym? 

Be real, TikTok Now, naturalność w grafice i kampaniach – ważny trend marketingowy czy chwilowa moda na bycie szczerym? Sprawdź, co w marketingu piszczy!

Autor

Paulina

Rolki na Instagramie, czyli o dominacji treści wideo w 2022 roku

Rolki na Instagramie zapanowały nad marketingowym światem!

Autor

Paulina

Jak zbudować spójną identyfikację wizualną w social mediach?

Zdjęcia wykorzystujemy w reklamach, postach na social media, na stronach internetowych.  Powinny one przyciągać wzrok odbiorcy, wzbudzać emocje i zainteresowanie, ale równocześnie nie wyglądać “sztucznie”. Znalezienie odpowiedniej fotografii często jest nie lada wyzwaniem, dlatego dziś podpowiadam, skąd wziąć piękne i darmowe zdjęcia do naszych reklam i postów.

Autor

Kuba

Jak dobierać fonty do grafik na social media? Poznaj 5 rad, które ułatwią wybór!

Zdjęcia wykorzystujemy w reklamach, postach na social media, na stronach internetowych.  Powinny one przyciągać wzrok odbiorcy, wzbudzać emocje i zainteresowanie, ale równocześnie nie wyglądać “sztucznie”. Znalezienie odpowiedniej fotografii często jest nie lada wyzwaniem, dlatego dziś podpowiadam, skąd wziąć piękne i darmowe zdjęcia do naszych reklam i postów.

Autor

Justyna

Skąd brać darmowe zdjęcia do grafik? 5 bezpłatnych baz zdjęć, które polecam!

Zdjęcia wykorzystujemy w reklamach, postach na social media, na stronach internetowych.  Powinny one przyciągać wzrok odbiorcy, wzbudzać emocje i zainteresowanie, ale równocześnie nie wyglądać “sztucznie”. Znalezienie odpowiedniej fotografii często jest nie lada wyzwaniem, dlatego dziś podpowiadam, skąd wziąć piękne i darmowe zdjęcia do naszych reklam i postów.

Autor

Justyna

Instagram – dobre praktyki. O czym warto pamiętać?

Instagram to nie tylko platforma do publikowania pięknych zdjęć, jest to również medium, w którym można prowadzić kampanie reklamowe i pozyskiwać klientów. Dodatkowo jest to bardzo popularny kanał, jak podaje marka Hootsuite w swoim raporcie – Instagram odnotował imponujący wzrost w ostatnich tygodniach, a najnowsze dane firmy […]

Reklamy, które zachwyciły w 2019!

Reklamy, które zachwyciły w 2019! Cóż to był za rok – nowi klienci, kampanie, strategie, posty, grafiki – u nas działo się wiele. Z racji, że inspirują nas głównie najlepsi, a w dodatku wielkimi krokami zbliża się czas podsumowań, dzisiaj przygotowałem dla Was […]

Autor

Maja

5 pomysłów na ciekawą kampanię dla branży edukacyjnej

Lekcja Temat: 5 pomysłów na ciekawą kampanię dla branży edukacyjnej Z jednej strony mogłoby się wydawać, że pod kątem reklamowym branża edukacyjna nie jest zbyt seksi i ciężko tutaj stworzyć coś, co odbije się viralowym echem lub zapisze na kartach facebookowej grupy Advertising […]

Szybka obróbka w Lightroom. Ustawienia BASIC.

Dla wszystkich tych, którzy posiadają program do edycji i obróbki zdjęć Adobe Lightroom, mam kilka wskazówek i opisów tego, jak poprawnie go używać i wykorzystać niemały wachlarz możliwości, jaki oferuje program.  Dzisiejsza część artykułu będzie poświęcona ustawieniom typu BASIC, czyli takich, […]

EKSPOZYCJA, ISO, PRZYSŁONA – krótko o ustawieniach technicznych

Z robieniem zdjęć jest trochę jak z matematyką. Albo się ją rozumie i potrafi, albo nie. Ale zawsze warto próbować się tego uczyć! 🙂 Oczywiście na dobre, wyróżniające się spośród reszty zdjęcie składa się wiele czynników. Od poczucia estetyki, po szukanie nietuzinkowej barwy i światła, wychodzenie […]

Chce się Ż, więc przejdźmy na TY – jak reklamuje się branża browarnicza?

W dreamlike uwielbiamy gry słowne, dlatego nie moglibyśmy nie zachwycać się tak idealnymi hasłami reklamowymi, jak te wymienione w tytule. Do tej grupy mogłaby dołączyć jeszcze Gazeta Wyborcza ze swoim claimem „Wyborcza to Wy”, aczkolwiek w tym artykule w głównej mierze skupię się na branży browarniczej, z którą jako […]

System reklamowy Facebooka – dlaczego warto?

Facebookowy Menedżer Reklam, który na ten moment (lipiec 2019) udostępnia już 11 różnych sposobów na dotarcie do odbiorców, przez wielu specjalistów z branży uznawany jest za jeden z największych i najdokładniejszych systemów reklamowych w Internecie. Wszystko za sprawą kilku faktów, które jednych mogą przerażać, innych fascynować, […]

Mobilne aplikacje do obróbki zdjęć.

Żyjemy w dobie, że pięknie żyje się na Instagramie (lub nie żyje się wcale #takieżycie) Co możemy więc zrobić, by żyło się lepiej? (a raczej, żeby w ogóle żyło się w mediach społecznościowych) – Oczywiście należy robić piękne instagramowe zdjęcia! 🙂 Jak? Nie jest to aż tak trudne, a schody […]

Najlepsze świąteczne reklamy 2018

Święta to niewątpliwe magiczny czas. W branży reklamowej, to także okres bogaty w świetne kampanie i spoty. Coraz częściej marki oczarowują nas świątecznymi kreacjami, które potrafią poruszyć, rozśmieszyć, skłonić do refleksji, czy nawet wycisnąć łzy.

Jak tworzyć angażujący content?

Niektórym osobom może się wydawać, że stworzenie ciekawego, nieszablonowego tekstu, który skutecznie przyciągnie czytelnika to bułka z masłem. Niestety rzeczywistość nie jest tak kolorowa na jaką wygląda. Jak stworzyć artykuł, który spełni oczekiwania klienta, będzie skutecznie budował wizerunek, zawierał oryginalne, niekonwencjonalne treści, ale jednocześnie […]

Słowniczek marketera, czyli jak zrozumieć branżowy żargon cz.1

Marketing internetowy to dynamicznie rozwijające się zjawisko – nieustannie powstają nowe narzędzia, możliwości technologiczne. Istnieje mnóstwo branżowych wyrażeń, które nie do końca są jasne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w marketingu. Na szczęście można łatwo temu zaradzić – w tym […]

Ile jesteś w stanie zrobić przez 60 sekund?

Ile jesteś w stanie zrobić przez 60 sekund? Napisać wiadomość, przygotować herbatę? Taki odcinek czasu offline nie robi wrażenia, ale w Internecie 60 sekund to miliony danych przesłanych przez użytkowników na całym świecie. Sprawdźmy co dokładnie dzieje się w sieci, w trakcie zaledwie jednej minuty i dlaczego, […]

Jak tworzyć ładne Instastory?

Dobrze wiemy, że 5 minut Snapchata minęło już jakiś czas temu, a swój złoty wiek przechodzi nic innego jak InstaStories. Pamiętajcie, że wcale nie trzeba być wpływowym influancerem, żeby kolekcjonować i zapisywać piękne momenty. Krótko opiszę Wam, jak robię to ja, co uważam […]

5 zbiorów okładek albumów, które inspirują

Stworzenie odpowiedniego opakowania dla płyty jest trudnym zadaniem. Okładka nie tylko powinna odpowiadać samemu wykonawcy i muzyce, którą tworzy, ale przy tym często interpretować ją, opowiadać coś, idealnie wpasować się w klimat artysty, być spójna z pozostałymi projektami, a przede wszystkim – […]

Co to jest konwersja i co zrobić, żeby ją zwiększyć?

Współczynnik konwersji ma bardzo duże znaczenie w działaniach prowadzonych przez markę. Powinniśmy go monitorować na bieżąco oraz poddawać ciągłej optymalizacji. Działania te w dużym stopniu mogą przełożyć się na sprzedaż. Wiedza na temat optymalizacji współczynnika konwersji to klucz do sukcesu w e-biznesie.

Zadzwoń do nas!

+48 504 151 884

Albo napisz

kontakt@dreamlike.pl

ALBO ODWIEDŹ NAS, MAMY DOBRĄ KAWĘ :)

ul. Szlak 20/14, 31-153 Kraków
Pn - Pt 8:00 - 16:00
Obróć swoje urządzenie.
Strona została zaprojektowana do przeglądania w trybie pionowym.