Lekcja 2.
Tajniki dobrej reklamy dla branży edukacyjnej.

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie informacje bombardują nas zewsząd, zdobycie uwagi potencjalnych uczniów i ich rodziców to prawdziwe wyzwanie dla placówek edukacyjnych. Dlatego też reklama staje się kluczowym narzędziem, które pozwala przekroczyć granice tradycyjnego marketingu i dotrzeć do szerokiej grupy młodych umysłów. Ale jak naprawdę zaciekawić i zainspirować te młode umysły? Mamy na to rozwiązanie – nie jedno i nie byle jakie, bo sprawdzone w praktyce! Długopisy w dłoń i prosimy notować, bo Dreamlike znów zgłasza się do odpowiedzi! Odkrywamy przed Wami tajniki reklamy, które pomogą wyróżnić Twoją placówkę edukacyjną i przyciągnąć uczniów!

Funkcjonalna i profesjonalna strona internetowa

Strona internetowa to tak naprawdę pierwsze miejsce, do którego uczniowie i rodzice zaglądają, szukając informacji o ofercie edukacyjnej – tutaj nie ma miejsca na nudę! Kluczem do sukcesu jest posiadanie atrakcyjnej, intuicyjnej i responsywnej strony internetowej, która przyciągnie uwagę i zapewni pozytywne doświadczenie użytkownikom. Musi nie tylko prezentować informacje o samej placówce i programie nauczania, ale także wzbudzać zaufanie, zachęcać do interakcji i podkreślać wartość, jakie szkoła oferuje. Zobaczcie jaką stronę przygotowaliśmy, kierując się tymi wszystkimi przesłankami, dla Fundacji Edukacji Domowej! 

    Materiały drukowane

    Obalamy mity! Nie daj się zwieść myśleniu, że materiały drukowane to relikt przeszłości! Okładki do zeszytów, roll-upy, naklejki czy plakaty wciąż mają ogromne znaczenie w branży edukacyjnej! Dlaczego? Ponieważ chociaż wszyscy, a zwłaszcza przedstawiciele generacji alfa i Z, jesteśmy zakochani w technologii, nie ma nic lepszego niż dotknięcie i poczucie zapachu świeżo wydrukowanego zeszytu z piękną okładką! Popatrzcie, tylko na nasz zeszyt przygotowany dla Centrum Nauczania Domowego – aż prosi się, żeby zacząć w nim notować! 

     

    A co z roll-upami? Plakaty reklamowe z efektywną grafiką z pewnością wyróżniają Twoją instytucję edukacyjną na tle innych. Nie ma lepszego sposobu, aby przyciągnąć uwagę uczniów, rodziców i gości na targach edukacyjnych czy innych wydarzeniach. Roll-up z pomysłową grafiką, np. taki jak przygotowaliśmy dla Centrum Nauczania Domowego, może służyć również jako popularna ścianka, na tle której uczniowie będą robić zdjęcia i udostępnić je w social mediach. Dzięki temu marka będzie krążyć również po sieci.

     

    Media społecznościowe / Kampanie Fb Ads

    Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie wspomnieli o naszym koniku – mediach społecznościowych! To niezastąpione miejsce dotarcia do uczniów i ich rodziców. Platformy takie jak Facebook czy Instagram dają nam nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych odbiorców. Jednak aby wyróżnić się w natłoku treści, warto wykorzystać moc obrazów, wideo i chwytliwych haseł, które zwrócą na siebie uwagę! W gorącym okresie dla branży edukacyjnej takim jak np. rozpoczęcie rekrutacji i zapisów na nowy rok szkolny, świetnym pomysłem będzie również wykorzystanie kampanii Facebook Ads. Zobaczcie, jakie kampanie przygotowaliśmy dla Polskiej Szkoły Internetowej Libratus i Centrum Edukacyjnego Feniks!

     

     

    Mało? Nadrób zaległości i sprawdź nasze 5 pomysłów na ciekawą kampanię dla branży edukacyjnej

     

    A gdy już znasz tajniki reklamy i skuteczne sposoby dla branży edukacyjnej, nie pozostaje nic innego jak zacząć działać i zbudować silną i rozpoznawalną markę edukacyjną!
    A Jeśli potrzebujesz w tym pomocy, odezwij się do nas!