EKSPOZYCJA, ISO, PRZYSŁONA – krótko o ustawieniach technicznych

    Z robieniem zdjęć jest trochę jak z matematyką. Albo się ją rozumie i potrafi, albo nie. Ale zawsze warto próbować się tego uczyć! 🙂

     

    Oczywiście na dobre, wyróżniające się spośród reszty zdjęcie składa się wiele czynników. Od poczucia estetyki, po szukanie nietuzinkowej barwy i światła, wychodzenie poza schematy, czy zauważanie czegoś więcej niż przeciętny turysta z lustrzanką.

    Co więc zrobić, żeby zdjęcia były wzorowe, chociaż pod technicznym względem? Mam kilka wskazówek, które pomogą dobrać ustawienia nawet bardzo początkującym fotografom. 

    Chce się Ż, więc przejdźmy na TY – jak reklamuje się branża browarnicza?

    W dreamlike uwielbiamy gry słowne, dlatego nie moglibyśmy nie zachwycać się tak idealnymi hasłami reklamowymi, jak te wymienione w tytule. Do tej grupy mogłaby dołączyć jeszcze Gazeta Wyborcza ze swoim claimem „Wyborcza to Wy”, aczkolwiek w tym artykule w głównej mierze skupię się na branży browarniczej, z którą jako agencja marketingowa dreamlike jesteśmy mocno związani (i nie chodzi tu tylko o to, że lubimy odpalić piwko ;).

    System reklamowy Facebooka – dlaczego warto?

    Facebookowy Menedżer Reklam, który na ten moment (lipiec 2019) udostępnia już 11 różnych sposobów na dotarcie do odbiorców, przez wielu specjalistów z branży uznawany jest za jeden z największych i najdokładniejszych systemów reklamowych w Internecie. Wszystko za sprawą kilku faktów, które jednych mogą przerażać, innych fascynować, a nas – reklamodawców – zdecydowanie powinny napawać optymizmem. Dreamlike to agencja marketingowa, gdzie każdego dnia prowadzimy dziesiątki kampanii Facebook Ads, do których przekonaliśmy już większość naszych klientów. W dzisiejszym artykule postaram się w pigułce przedstawić zalety takiego rozwiązania oraz odpowiedzieć na pytanie „dlaczego warto?”

    Mobilne aplikacje do obróbki zdjęć.

    Żyjemy w dobie, że pięknie żyje się na Instagramie (lub nie żyje się wcale #takieżycie)
    Co możemy więc zrobić, by żyło się lepiej? (a raczej, żeby w ogóle żyło się w mediach społecznościowych) – Oczywiście należy robić piękne instagramowe zdjęcia! 🙂 Jak? Nie jest to aż tak trudne, a schody do instagramowej kariery mogą okazać się mniej strome niż te w kopalni w Wieliczce.

    W moim ostatnim artykule wspominałam jak tworzyć fajne Instastories (tak, teraz jest jeeeeeszcze więcej wspaniałych możliwości, za którymi warto podążać, jeśli chcecie być cool!) A dzisiaj krótko o tym, jak publikować na Instagramie, aby jego wygląd był “miły i przyjemny”, bo przecież pomijając całą otoczkę idealnego życia w sieci, chodzi o to, żeby przede wszystkim widzieć piękno, prawda? 😉 To może dla tego piękna i estetyki, skupmy się na kilku prostych sprawach (i to mobilnie). Dziś kilka inspiracji!

    Najlepsze świąteczne reklamy 2018

    Święta to niewątpliwe magiczny czas. W branży reklamowej, to także okres bogaty w świetne kampanie i spoty.
    Coraz częściej marki oczarowują nas świątecznymi kreacjami, które potrafią poruszyć, rozśmieszyć, skłonić do refleksji, czy nawet wycisnąć łzy.

    Jak tworzyć angażujący content?

    Niektórym osobom może się wydawać, że stworzenie ciekawego, nieszablonowego tekstu, który skutecznie przyciągnie czytelnika to bułka z masłem. Niestety rzeczywistość nie jest tak kolorowa na jaką wygląda. Jak stworzyć artykuł, który spełni oczekiwania klienta, będzie skutecznie budował wizerunek, zawierał oryginalne, niekonwencjonalne treści, ale jednocześnie będzie zgodny z wszelkimi wytycznymi SEO? Poniżej znajduje się kilka rad, które mogą ułatwić to zadanie.

    Słowniczek marketera, czyli jak zrozumieć branżowy żargon cz.1

    Marketing internetowy to dynamicznie rozwijające się zjawisko – nieustannie powstają nowe narzędzia, możliwości technologiczne. Istnieje mnóstwo branżowych wyrażeń, które nie do końca są jasne dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w marketingu. Na szczęście można łatwo temu zaradzić – w tym wpisie przedstawiamy najpopularniejsze definicję na literę A!

    Ile jesteś w stanie zrobić przez 60 sekund?

    Ile jesteś w stanie zrobić przez 60 sekund? Napisać wiadomość, przygotować herbatę? Taki odcinek czasu offline nie robi wrażenia, ale w Internecie 60 sekund to miliony danych przesłanych przez użytkowników na całym świecie. Sprawdźmy co dokładnie dzieje się w sieci, w trakcie zaledwie jednej minuty i dlaczego, tak ważne jest, aby uwzględnić media społecznościowe w swojej strategii marketingowej.

    Jak tworzyć ładne Instastory?

    Dobrze wiemy, że 5 minut Snapchata minęło już jakiś czas temu, a swój złoty wiek przechodzi nic innego jak InstaStories. Pamiętajcie, że wcale nie trzeba być wpływowym influancerem, żeby kolekcjonować i zapisywać piękne momenty. Krótko opiszę Wam, jak robię to ja, co uważam w Instastory za najfajniejsze oraz jakie narzędzia pomagają mi w tworzeniu atrakcyjnych stories.

    5 zbiorów okładek albumów, które inspirują

    Stworzenie odpowiedniego opakowania dla płyty jest trudnym zadaniem. Okładka nie tylko powinna odpowiadać samemu wykonawcy i muzyce, którą tworzy, ale przy tym często interpretować ją, opowiadać coś, idealnie wpasować się w klimat artysty, być spójna z pozostałymi projektami, a przede wszystkim – być oryginalna i skupiać na siebie uwagę.