Polonijka - Polonijna Szkoła Podstawowa

Polonijka

Polonijna Szkoła Podstawowa

Prowadzimy kompleksowe działania on-line i offline.

Z Polonijką współpracujemy od samego początku jej istnienia – zajmujemy się opracowaniem strategii promocji on-line i offline. Odpowiadamy m.in. za nową stronę internetową (koncepcja graficzna, wdrożenie). Ruch na witrynę kierujemy głównie poprzez działania w Social Media (płatne i organiczne). Tworzymy dedykowane landing pages, które pozwalają np. na zapisy dzieci do szkoły internetowej. Mieliśmy okazję produkować nagranie filmu do kampani społecznej oraz czynnie uczestniczyć w tworzeniu różnych materiałów promocyjnych.

Strona www

Strona internetowa

Dla Polonijki wdrożyliśmy nową stronę internetową, która została zaprojektowana z nastawieniem na funkcjonalność kluczowych zakładek. Przejrzysta struktura pozwala na łatwy dostęp do najważniejszych informacji i intuicyjne korzystanie z formularzy. Koncepcja graficzna to połączenie elementów patriotycznych, grafik przedstawiających najpopularniejsze konstrukcje z poszczególnych regionów Polski oraz symboli charakterystycznych dla naszego kraju.
Strona www

Brand Hero – Jaś i Pola

Wraz z odświeżeniem szaty graficznej strony, metamorfozę przeszli również nasi polonijkowi Brand Hero. Jaś i Pola pojawiają się na Facebooku, stronie internetowej oraz na grafikach towarzyszących wydarzeniom.
Facebook i Instagram

Facebook i Instagram

O facebookowy profil Polonijki dbamy poprzez działania organiczne oraz Facebook Ads. Każdy dzień to dziesiątki kampanii reklamowych oraz posty nawiązujące do tematyki edukacyjnej oraz wydarzeń ze świata nauki. Dla Polonijki prowadzimy także profil na Instagramie.
Facebook i Instagram

Nagranie

Wspólnie z Polonijką propagujemy język polski wśród osób żyjących na obczyźnie. Przygotowaliśmy kampanię społeczną „Koniec języka za przewodnika”, w której stawiamy naszą mowę, jako wartość najwyższą. W ten sposób chcieliśmy zachęcić rodziców dzieci polonijnych, do zapewniania nauki swoim pociechom, nawet w przypadku, gdy nie posługują się językiem polskim na co dzień.
Wydarzenia i webinaria

Wydarzenia i webinaria

Dbamy o oprawę graficzną i promocję webinariów oraz warsztatów online, które w przypadku Polonijki są w większości wydarzeniami cyklicznymi. Czynnie wspieramy również organizacje innych akcji, w przypadku których w głównej mierze odpowiadamy za opracowanie koncepcji i realizację wyznaczonych celów.
Fiszki

Fiszki

Dla Polonijki stworzyliśmy również dedykowane fiszki, czyli specjalne karty do nauki języka polskiego, które każdy mógł pobrać bezpłatnie – ww. pliku znajdowały się szablony gotowe do druku. Fiszki nie bez powodu są jedną z najpopularniejszych metod nauki języka. Element grywalizacji oraz atrakcyjna forma wizualna sprawiają, że młody umysł traktuje naukę jak zabawę, a jak powszechnie wiadomo to najlepsze z możliwych połączeń. Facebookowy post dotarł do 11,5 tysiąca osób i wywołał duże zaangażowanie społeczności (na ten moment ponad 440 komentarzy, a wszystko za sprawą zasięgu organicznego).
Poradnik o dwujęzyczności

Poradnik o dwujęzyczności

Nauka języka polskiego czasami może być problematyczna dla osób, które nie mieszkają na stałe w naszym kraju. Szczególnie jeżeli dzieci wychowują się w środowisku, w którym przeważa inny język. Razem z logopedą mgr. Kamilą Wilkosz stworzyliśmy tzw. Poradnik Dwujęzyczność, czyli skondensowaną instrukcję dla dzieci i rodziców, która podpowiada jak na co dzień prawidło operować dwoma językami. Poradnik w wersji PDF – do którego stworzyliśmy całą oprawę graficzną – wysyłaliśmy do osób, które wyraziły zainteresowanie.
Poradnik o dwujęzyczności Poradnik o dwujęzyczności
Materiały graficzne

Materiały graficzne

Okazyjnie przygotowujemy również różnego rodzaju gadżety, grafiki do ulotek, czy innych materiałów promocyjnych. Całościowo dbamy o spójną i profesjonalną identyfikację wizualną Polonijki.
Materiały graficzne
Nowa struktura strony internetowej pozwala na szybką nawigację pomiędzy zakładkami, łatwiejszy dostęp do kluczowych informacji oraz intuicyjne formularze, dzięki którym użytkownicy Polonijki szybko mogą zapisać swoje dziecko na zajęcia. Dodatkowe akcje promocyjne tj. fiszki, Poradnik Dwujęzyczności, czy chociażby cykliczne webinaria plastyczne to nie tylko urozmaicenie dla przekazu reklamowego, ale także szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów, jak i potencjalnych klientów. Niejako klamrą do tych wszystkich działań są kanały social media, dzięki którym dbamy o profesjonalną i ciągłą komunikację z fanami oraz obserwującymi, jednocześnie informując ich o wszystkich wydarzeniach ze świata Polonijki.