Koniec języka za przewodnika
Nagranie promocyjne
Koniec języka za przewodnika
Nagranie promocyjne
cel

Fundacja Edukacji Polonijnej postawiła przed nami wyzwanie: stworzenie krótkiego nagrania, które będzie promowało idee dwujęzyczności i zwiększy zainteresowanie tym tematem wśród Polaków przebywających w kraju i poza granicami. Nagranie miało promować całą kampanię “Koniec języka za przewodnika” przygotowaną z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego. Film powstał przy współpracy z FilmoweLove.

efekty

Treść i forma przekazu zainteresowała i zaangażowała odbiorców na tyle, że chętnie dzielili się tymi treściami ze znajomymi, udostępniając je w mediach społecznościowych. Dzięki temu materiał stał się viralem i zyskał popularność, zarówno w kraju, jak i za granicą.

500 000
wyświetleń na YT
310 000
wyświetleń na Facebooku
3 256
udostępnień
1 800
więcej subskrybentów
57
publikacji w mediach polonijnych
2
publikacje w mediach publicznych
proces
Burza mózgów – pomysł na film
Scenariusz
Casting
Przygotowanie do nagrania
Realizacja
Postprodukcja
Przygotowanie dedykowanej strony www
Promocja nagrania
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI