Koniec języka za przewodnika
Fundacja Edukacji Polonijnej
Koniec języka za przewodnika
Fundacja Edukacji Polonijnej
cel

Fundacja Edukacji Polonijnej postawiła przed nami wyzwanie: stworzenie krótkiego nagrania, które będzie promowało idee dwujęzyczności i zwiększy zainteresowanie tym tematem wśród Polaków przebywających w kraju i poza granicami. Nagranie miało promować całą kampanię “Koniec języka za przewodnika” przygotowaną z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.

co przyczyniło się do sukcesu?

Treść i forma przekazu zainteresowała i zaangażowała odbiorców na tyle, że chętnie dzielili się tymi treściami ze znajomymi, udostępniając je w mediach społecznościowych. Dzięki temu materiał stał się viralem i zyskał popularność, zarówno w kraju, jak i za granicą.

500 000
wyświetleń na YT
310 000
wyświetleń na Facebooku
3 256
udostępnień
1 800
więcej subskrybentów
57
publikacji w mediach polonijnych
2
publikacje w mediach publicznych
proces
Burza mózgów
Pomysł: forma eksperymentu społecznego
Scenariusz
Casting - wyzwanie znalezienia osób dwujęzycznych
Przygotowania do realizacji
Dzień nagrania -  pełen niespodzianek
Postprodukcja
Promocja nagrania w sieci